Welkom bij Huisartsenpraktijk De Waterlelie,
Wij vinden het fijn u als patiënt te mogen begroeten. Hieronder vindt u de praktijkinformatie. Wij hopen dat het u duidelijk is.
Om uw privacy en die van andere patiënten te waarborgen, is het niet meer mogelijk om aan de balie afspraken te maken of medische uitslagen op te vragen. Ook het aanvragen van herhaalrecepten of andere medische inhoudelijke vragen kan niet via de balie.
U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met de praktijk of gebruikmaken van de MedGemak app of het patiëntenportaal.
Beltijden:
Komt u net uit een spreekuur en is er een vervolgafspraak nodig? Dan mag deze afspraak wel direct aan de balie ingepland worden. Ook voor praktische zaken zoals het ophalen van formulieren kunt u terecht bij de assistente aan de balie.
Wanneer u een afspraak heeft, hoeft u zich niet bij de balie te melden. In plaats daarvan kunt u zich aanmelden bij het aanmeldzuil, te vinden op de begane grond aan de rechterkant bij binnenkomst.
Zodra u zich aanmeldt via het zuil, krijgt de huisarts automatisch te zien dat u aanwezig bent en in de wachtkamer zit.
We danken u voor uw begrip en medewerking. Op deze manier zorgen we er samen voor dat uw medische gegevens veilig blijven en dat we u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.
Heeft u klachten die kunnen wijzen op een blaasontsteking, zoals vaak moeten plassen, een branderig gevoel bij het plassen of troebele urine?
Dan kunt u elke werkdag vóór 10:00 uur ’s ochtends ochtendurine bij ons inleveren. Wij ontvangen de urine bij voorkeur in de ochtend, zodat de assistente voldoende tijd heeft om het onderzoek uit te voeren, zo nodig te overleggen met de huisarts en het materiaal eventueel mee te geven aan het laboratorium voor verder onderzoek.
Gebruik hiervoor een schoon potje wat te verkrijgen is bij de apotheek of praktijk. Twijfelt u of het nodig is om urine in te leveren? Neem dan gerust eerst telefonisch contact op met de praktijk.